27 lutego

Haul zakupowy - Rossmann




Wreszcie doczekałam się pięknej, słonecznej pogody, bo ostatnie pochmurne i wietrzne dni nie napawały mnie optymizmem. Wybrałam się więc na spacer i oczywiście na zakupy. Oto, co wybrałam dla siebie w znanym wszystkim 
Rossmannie 






  1. Perfumy Pret a Porter Glamour Chic marki Coty - cena w promocji 49,99 zł
2. Perfumy 5th Avenue Elizabeth Arden - cena 119,99 zł





1. Barwa Siarkowa tonik - cena 15,49 zł
2. Barwa Siarkowa krem nawilżający - cena 17,99 zł





1. Selfie project 3w1 żel/peeling/maseczka - cena 13,99 zł
2. Evree peeling do twarzy - dostałam za darmo przy kasie





1. Szampon Schwarzkopf Essence Ultime - cena 15,49 zł
2. Suchy szampon Batiste - cena 16,99 zł


 


1. Mydło lanolinowe Vis Plantis - cena 3,99 zł
2. Lusterko - cena 11,89 zł
3. Pomadka Wibo - cena 12,99 zł
4. Antyperspirant C-THRU - dostałam przy kasie







Odcienie pomadek Wibo: z lewej kolor nr 1, z prawej kolor nr 5




Niektóre z tych kosmetyków już używałam wcześniej i dobrze je znam, a niektóre rzeczy kupiłam po raz pierwszy. Jestem ciekawa, czy wy je już kiedyś stosowałyście... Co o nich sądzicie, byłyście z nich zadowolone?
Dajcie znać w komentarzach :) 

16 komentarzy:

  1. Bardzo lubię PRET A PORTER, sama nabyłam go w tym miesiącu :) Elizabeth Arden również super jak dla mnie :)
    Suchy szampon z batiste zawsze przydatny !
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne nowości zakupowe! :) Musze się wybrać na zakupy! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że nie pokazałaś bliżej tej pomadki, ciekawa jestem odcienia:)
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie nie pomyślałam, dobrze, że o tym napisałaś. Dodaję więc teraz fotkę dwóch pomadek, które aktualnie posiadam z tej firmy. :)

      Usuń
  4. Z tych produktów jedynie szampon Batiste stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham te perfumy po prawej!!!
    Super zakupy a suchy szampon zawsze przydatny :)
    ~ Obserwuje ~
    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza.
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. O czekam na recenzję tych produktów! Zainteresował mnie peeling z Evree oraz produkty z Barwy Siarkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj ale tego masz, ja akurat z Twojej list posiadam produkt 3w1 z Selfie project i jestem zadowolona (ale nie mam cery trądzikowej) ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post, naprawdę świetnie napisane!

    Zapraszam również do mnie kochana!

    http://loveshinny.pl/

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Batiste :) Spodobały mi się odcienie tych pomadek z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze chciałam spróbować Batiste :) A tych produktów "Barwa" używałam kilka lat temu i byłam zadowolona :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  11. suchy szampon Batiste uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również używam Batiste :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam perfumy od Elizabeth Arden i suchy szampon batiste ;) muszę przyznać , ze wybrałaś piękne odcienie szminek , pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię suche szampony Batiste i produkty Selfie Project :) resztE z chęcią bym wypróbowała.
    Obserwuje!
    Pozdrawiam, Klaudia!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Claudeeen , Blogger