20 listopada

Pudrowy róż



Hejka, dawno nic nie umieszczałam, niestety mam nadmiar obowiązków i kompletny brak czasu na bloga. Ten weekend też mam dość zabiegany ze względu na próby i występy chóru, w którym śpiewam.
Dziś mamy piękny, słoneczny dzień, więc udało mi się wyskoczyć na krótką sesję. Wybrałam na nią ciuszki w uwielbianych przeze mnie kolorach. Pudrowy róż, szarości i beże - po prostu kocham to zestawienie. To tyle na dziś, życzę miłego oglądania :)




Bluzka - Reserved
Spodnie - Cropp
Buty - DeeZee
Kamizelka - TXM
Szal - Sinsay

7 komentarzy:

  1. Bardzo lubię pudrowy róż, świetnie wyglądasz :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. pudrowy róż to totalnie mój kolor <3 !! pięknie!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, śliczne zdjęcia ♥ Pudrowy róż jest cudowny !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne połączenie ;) zapraszam do mnie ;)
    http://styllig.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie słodkie buciki.:))

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz! :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Claudeeen , Blogger